بهترین مراکز خرید ساعت مچی

بهترین مراکز خرید ساعت مچی

بهترین مراکز خرید ساعت مچی

بهترین مراکز خرید حضوری ساعت مچی برند و اصل

اگر شما قصد دارید که ساعت مچی خود را به صورت حضوری خریداری کنید، چند بازار و مجتمع معروف و شناخته شده را به شما پیشنهاد می دهیم.

مجتمع تجاری پالادیوم

مراکز خرید حضوری نظیر مجتمع تجاری پالادیوم نیز یکی از مهمترین و مشهور ترین مراکز خرید ساعت مچی اورجینال در تهران است .

این مجتمع در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده و به عنوان یکی از مراکز خرید ساعت مچی مردانه و زنانه برند و اصل شناخته شده است.

در این مجتمع نمایندگی های فروش ساعت مچی کاسیو، امگا، سواچ و سایر برندهای معروف، قرار گرفته است. ساعت فروشی های لوکس ( لاکچری ) تهران بیشتر در این مجتمع قرار دارد.

 

مجتمع تجاری میلاد نور

این مجتمع نیز یکی از مراکز فروش ساعت مچی اصل و برند می باشد که در غرب تهران واقع شده است. مجتمع تجاری میلاد نور به عنوان مرکز فروش ساعت های لاکچری برند ژاپن و سوئیس و همچنین سایر برندهای معتبر، شناخته می شود.

 

کوی نصر-گیشا

بازار کوی نصر- گیشا در تهران واقع شده و خریداران می توانند از این بازار ساعت مچی برندهای سواچ، رادو، تیسوت و سایر برند های اصل و انواع مدل ساعت اسپرت ( ورزشی ) را مشاهده کنند. تعدادی از ساعت فروشی های معتبر تهران در این منطقه قرار دارد.

 

پاساژ کوروش

مجتمع تجاری کوروش یکی از بهترین، به روز ترین و مجهز ترین مراکز خرید ساعت مچی است که در سال 1393 افتتاح شد.

این مجتمع واقع در غرب تهران است و علاقه مندان می توانند در هنگام خرید ساعت مچی، از فضای زیبای مجتمع تجاری کوروش نیز لذت ببرند.

 

بازار قیصریه

در صورتی که تمایل دارید ساعت مچی خود را از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بورس ساعت مچی در تهران خریداری کنید، بازار قیصریه را به شما پیشنهاد می دهیم.

این بازار یکی از بزرگترین و عمده ترین مرکز خرید ساعت مچی در تهران است و بیشتر مردم تهران نام این بازار را شنیده اند.

به جرات می توان گفت که در این بازار متنوع ترین و فراوان ترین انواع ساعت یافت می شود و به دنبال هر چیزی که هستید، در این بازار خواهید یافت.

لازم به ذکر است که بازار قیصریه علاوه بر اینکه دارای ساعت مچی اصل و برند می باشد، برخی از مغازه ها در این بازار ساعت های فیک را نیز به فروش می رسانند. در نتیجه بهتر است که خریداران در هنگام خرید، به این موضوع توجه کنند.

البته این مسئله برای افرادی که به اصل و برند بودن ساعت مچی اهمیت نمی دهند خارج از لطف نبوده و دایره انتخاب آنها را بسیار گسترده خواهد کرد. بزگترین راسته ساعت فروشها استان تهران در این بازار قرار دارد

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :